1403-07-01 12:20
224
0
91477
فرمانده سپاه گرگان:

گلستان با وحدت اقوام الگوی کشور شد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان باعث نابودی دشمنان می‌شود، گفت: گلستان با وحدت اقوام الگوی کشور شد، وحدت معطوف به یک هفته نمی‌شود بلکه برای سال‌ها، عمر و همه تاریخ امت اسلامی است.

سرهنگ محمود علیخانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: یکی از ابتکارات امام راحل ایجاد وحدت بین مردم بود و مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه ایشان هستند و خوشبختانه شهرستان گرگان و استان گلستان که پایتخت اقوام محسوب می‌شود در زمینه وحدت زبانزد است.  

وی با تاکید بر اینکه دشمن از وحدت مسلمانان در هراس است، تصریح کرد: اولویت اصلی مسلمان باید مقابله با رژیم خونخوار اسرائیل باشد و انتظار می‌رود کشورهای مسلمان با تمام توان و تدبیر در دفاع از مردم مظلوم فلسطین قدم برداشته و گام‌های عملی در پایان دادن به نسل‌کشی این رژیم غاصب صهیونیستی بردارند و قبله اول مسلمین را از لوث ابر جنایتکاران تاریخ بشری پاک کرده و قدس عزیز را به آغوش مسلمین باز گردانند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است، ابراز کرد: دفاع مقدس مظهر ایستادگی و مقاومت ملت ایران است و درحقیقت دفاع مقدس سرچشمه ارزش‌های انقلابی ما به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: مردم شهرستان گرگان همواره ثابت کردند که در تمامی عرصه‌ها یک گام جلوتر از مابقی شهرهای کشور پای کار انقلاب هستند.

علیخانی ادامه داد: در واقعه پنجم آذر سال ۱۳۵۷ مشاهده کردیم چطور مردم ولایی و انقلابی ۷۷ روز قبل از انقلاب اسلامی، فجر انقلاب را مشق کرده و ۱۴ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه باید به مردم دارالمومنین شهرستان گرگان افتخار کرد، گفت: هفته دفاع مقدس هفته جهادتببین است راه جلوگیری از تحریف این موضوع مهم قلم‌زنی برای زنده نگهداشتن هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه باید حقیقت شهدا را تبیین و تشریح کنیم، گفت: دشمن به دنبال تحریف واقعیت‌هاست دشمن به دنبال این است که محتواهای دفاع مقدس را تحریف کند و نقش مهم شهدا را در جامعه کمرنگ نشان دهد درحالیکه قهرمانان واقعی ما شهدا هستند که تمام هستی‌شان را در راه اسلام فدا کردند.

علیخانی با بیان اینکه شهرستان گرگان تعداد یکهزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: در شهرستان گرگان بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ جانباز، ۲۴۰ آزاده و ۷۶ جانباز بالای ۷۰ درصد داریم که ۱۳ جانباز ما قطع نخاعی هستند.

وی از برگزاری یکهزار برنامه در ایام دفاع مقدس در گرگان خبر داد و گفت: از این تعداد بالغ بر ۱۵ ویژه برنامه استانی، ۱۱۵ برنامه حوزه محور و ۸۷۰ برنامه محله محور در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.